Про загальну середню освіту http://mihzosh.edukit.zp.ua/normativno-pravovi_dokumenti/
Державний стандарт початкової загальної освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школиМетодичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладів
Лист МОН України від 28.01.2014 р. № 1/9-72 «Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань»
Лист МОН України від 28.01.2014 р. № 1/9-74 «Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Інструктивно - методичний лист "Вимоги до ведення журналу в 1-4 класах"
Єдині зразки каліграфічного письма
НОРМАТИВНО-МЕТОДИЧНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ШКОЛИ І-ГО СТУПЕНЯ
2015 - 2016 навчальний рік
1. Наказ МОН України від 29.05.2015 № 584 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
2. Наказ МОН України від 22.12.2014 № 1495 «Про затвердження змін до навчальних програм для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
3. Наказ МОН України від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
4. Лист МОН України від 18.04.2014 № 1/9-209 «Про використання робочих зошитів у початковій школі».
5. Лист МОН України від 28.01.2014 № 1/9-72 «Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань».
6. Наказ МОН України від 25.02.2003 № 104 «Про розроблення єдиних вимог зразків каліграфічного письма цифр, українських і російських букв та їх з’єднань».
8. Лист КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР від 12.06.2015 № 310 «Про державні підходи до активізації рухового режиму учнів загальноосвітніх навчальних закладів».
9. Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році».
10. Наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах».
11. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи (зі змінами). – Тернопіль: Мандрівець, 2015. – 256 с.
12. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи . – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 392 с.
13. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з коментарем провідних фахівців. Початкова школа. 1 клас. - Харків: Видавництво «Ранок», 2015. – 112 с.
14. Лист МОН України від 21.09.2015 № 2/2-14-1907-15 «Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
9. Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році».
10. Наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах».
11. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи (зі змінами). – Тернопіль: Мандрівець, 2015. – 256 с.
12. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи . – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 392 с.
13. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з коментарем провідних фахівців. Початкова школа. 1 клас. - Харків: Видавництво «Ранок», 2015. – 112 с.
14. Лист МОН України від 21.09.2015 № 2/2-14-1907-15 «Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Методичні посібники, підручники, рекомендації:
1. Новий
Державний стандарт початкової загальної освіти: структура,
особливості, механізми реалізації (методичні рекомендації до серпневих нарад) / Анісімова Г.О., Нікулочкіна О.В., Петрик О.В. - Запоріжжя:
ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2012.-80 с. – Бібліогр.: с. 79.
2. Анісімова
Г.О., Миронюк О.І., Нікулочкіна О.В.,
Петрик О.В., Пучина Н.Р. Упровадження Державного стандарту початкової загальної
освіти в других класах (методичні рекомендації до серпневих нарад).- Запоріжжя:
Нікапринт, 2014.-124 с.
3. З
дошкільної ланки освіти в початкову: проблеми наступності: методичні
рекомендації / Г.О. Анісімова, О.В. Нікулочкіна. – Тернопіль: Мандрівець, 2014.
– 76 с.
4. Анісімова
Г.О., Миронюк О.І., Нікулочкіна О.В.,
Петрик О.В. Упровадження Державного
стандарту початкової загальної освіти в третіх класах (методичні рекомендації
до серпневих нарад).- Запоріжжя: Нікапринт, 2015.- 68 с.
5.
Савченко
О.Я. Дидактика початкової освіти: підручн. – К.: Грамота, 2012.- 504 с.
6. Уміння
вчитися – ключова компетентність молодшого школяра посібник: Савченко О.Я. –
К.: Педагогічна думка, 2014. – 176 с.
7. Виховний
потенціал початкової освіти: посібник для вчителів і методистів початкового
навчання / О.Я. Савченко. – 3 –тє вид., без змін. – К.: Богданова А.М., 2009. –
226 с.
8. Бібік
Н.М., Вашуленко М.С., Мартиненко В.О. та
інші: Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи:
монографія: - К.: Педагогічна думка, 2014.- 346 с.
9. Методичний
коментар до навчальних програм для 1-4 класів: Дайджест / Укл. О.В. Онопрієнко.
Донецьк: Каштан, 2012. – 108 с.
10. Дидактико-методичне забезпечення контролю та
оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного
підходу: монографія / Савченко О.Я., Бібік Н.М., Байбара Т.М., Вашуленко О.В.,
Коваль Н.С., Прищепа О.Ю., Онопрієнко О.В., Пономарьова К.І. – К: Педагогічна
думка, 2012. – 191с.
11. Контроль та оцінювання навчальних досягнень
учнів 1-2 класів: посібник / О.Я. Савченко, М.С. Вашуленко, Н.М. Бібік та інш.
– К.: Педагогічна думка, 2012. – 160 с.
12. Контроль та оцінювання навчальних досягнень
учнів 3-4 класів: посібник / Савченко О.Я., Бібік Н.М., Байбара Т.М., Вашуленко О.В., Коваль Н.С., Мартиненко
В.О., Пономарьова К.І., Прищепа О.Ю. – К.: Педагогічна думка, 2012. –160 с.
2014 - 2015 навчальний рік
Міністерством освіти і науки України визначено структуру нового 2014/15 навчального року та надані рекомендації щодо розроблення школами робочих навчальних планів (лист № 1/9-303 від 11 червня 2014 року "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року").
Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту" 2014/2015 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - Днем знань - і закінчується не пізніше 1 липня. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр - з 1 вересня по 26 (28 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня,
ІІ семестр - з 12 січня по 29 (30) травня.
Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту" 2014/2015 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - Днем знань - і закінчується не пізніше 1 липня. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр - з 1 вересня по 26 (28 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня,
ІІ семестр - з 12 січня по 29 (30) травня.
Докладніше:
- З рекомендаціями щодо навчальних планів можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-303 від 11.06.2014 "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року".
- Окрім того, з методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-343 від 01.07.2014.
- Про стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014/2015 навчальному році можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-374 від 25.07.2014.
- З методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-376 від 25.07.2014.
- Лист Міністерства №1/9-385 від 30.07.2014 "Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації"
- Лист Міністерства №1/9-388 від 01.08.2014 "Про проведення Першого уроку у 2014/2015 н. р.
- Більш детально з рекомендаціями можна ознайомитися у листі МОН від 25.07.2014 № 1/9-376 «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році».
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий