Шановні учні та батьки, колеги, гості! Вітаю Вас у моєму блозі!

Я - класний керівник

 «…Бути добрим вчителем можна, тільки будучи добрим вихователем…Я завжди прагнув переконати вчителів в тому, що, якщо ти бачиш учня лише з-за свого столу в класі, якщо він йде до тебе лише за викликом, якщо вся його розмова з тобою лише відповіді на твої питання, ніякі знання психології тобі не допоможуть.  Потрібно зустрічатись з дитиною як з другом, пережити разом з нею радощі перемоги і біль втрати»               В.Сухомлинський.

Класний керівник 

- універсальна особистість;
- нитка, яка зв'язує в одне ціле дитину, вчителя-предметника, батьків, громадськість;
- вихователь, психолог, соціальний педагог, педагог-організатор.

Проблема, над якою працюю в системі 

виховної роботи класного колективу 

Формування ключових компетенцій учнівського колективу на основі використання      інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі, як засіб розвитку творчої особистості.

   ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
Щоб виховати дитину, потрібно не просто впливати на неї, а впливати таким чином, щоб дати певний напрям її активності.

  МІЙ  ДЕВІЗ

Тепло  душі, красу  любові від  серця-серцю  дітям  віддаю.

ІДЕЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Виховати  людину  добрих  помислівпочуттів  і  дій, яка існує в гармонії зі світоміз власним  серцем.
    Росте людина… Її життя розпочинається світанком душі – дитинством. Назавжди залишається воно в пам’яті як  потаємне і світле. Я, як класний керівник, як вихователь, як людина, хочу зробити так, щоб світлого в житті моїх  дітей було більше. Саме тому виховую своїх дітей за  досить простими, але вічними принципами моралі:
* жити за принципом: один за всіх і всі за одного ;
* світ прекрасний та величезний. Краще один раз побачити, ніж сто раз почути;
* не забувати: тільки в здоровому тілі здоровий дух ;
* відноситись до інших так, як ти б хотів, щоб відносились до тебе;
* пам’ятати: ввічливість і такт – запорука успіху;
* бути вдячним тим, хто посіяв в тобі сім’я добра, справедливості та прагнення до знань.
    Одне з  провідних  завдань, яке  я  ставлю  перед  собою – розвиток  особистості  та  колективізму, тобто  комфортне  самопочуття  кожної  дитини  в  класі. Рівні  можливості  для  розвитку  та  самопізнання, створення  позитивного  психологічного  клімату.

Завдання виховної роботи:

• створити систему педагогічної взаємодії на основі гуманістичних проявів у партнерських стосунках класного керівника та  класного колективу; 
• сформувати особистісно-орієнтовану комунікативну позицію у сферах спілкування: класний керівник - учень, класний керівник - клас, класний керівник - батьки; 
• реалізувати  змістові лінії виховання в контексті Національної програми «Основні орієнтири виховання»;
 сприяти формуванню суспільно значущих цінностей у гімназистів та орієнтування їх на суспільно адекватну поведінку, реалізації індивідуальних творчих задатків та здібностей тощо.
         Сенс    моєї    діяльності,   як  класного  керівника  –  подарувати  дитині  цей чудовий  світ,  здивувати   прекрасним,  допомогти   їй  зрозуміти, що життя – це  великий  благословенний    дар    і    кожна  людина  здатна в ньому   знайти  своє    місце,  стаючи   справжнім  громадянином, навчитися вірити  в  свої  сили  й  жити  в  гармонії  з  собою. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий