«…Бути добрим вчителем можна, тільки будучи добрим вихователем…Я завжди прагнув переконати вчителів в тому, що, якщо ти бачиш учня лише з-за свого столу в класі, якщо він йде до тебе лише за викликом, якщо вся його розмова з тобою лише відповіді на твої питання, ніякі знання психології тобі не допоможуть. Потрібно зустрічатись з дитиною як з другом, пережити разом з нею радощі перемоги і біль втрати» В.Сухомлинський.
Класний керівник
- універсальна особистість;
- нитка, яка зв'язує в одне ціле дитину, вчителя-предметника, батьків, громадськість;
- вихователь, психолог, соціальний педагог, педагог-організатор.
Проблема, над якою працюю в системі
виховної роботи класного колективу
Формування ключових компетенцій учнівського колективу на основі використання інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі, як засіб розвитку творчої особистості.
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
Щоб виховати дитину, потрібно не просто впливати на неї, а впливати таким чином, щоб дати певний напрям її активності.
МІЙ ДЕВІЗ
Тепло душі, красу любові від серця-серцю дітям віддаю.
ІДЕЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Виховати людину добрих помислів, почуттів і дій, яка існує в гармонії зі світом, із власним серцем.
Росте людина… Її життя розпочинається світанком душі – дитинством. Назавжди залишається воно в пам’яті як потаємне і світле. Я, як класний керівник, як вихователь, як людина, хочу зробити так, щоб світлого в житті моїх дітей було більше. Саме тому виховую своїх дітей за досить простими, але вічними принципами моралі:
* жити за принципом: один за всіх і всі за одного ;
* світ прекрасний та величезний. Краще один раз побачити, ніж сто раз почути;
* не забувати: тільки в здоровому тілі здоровий дух ;
* відноситись до інших так, як ти б хотів, щоб відносились до тебе;
* пам’ятати: ввічливість і такт – запорука успіху;
* бути вдячним тим, хто посіяв в тобі сім’я добра, справедливості та прагнення до знань.
Одне з провідних завдань, яке я ставлю перед собою – розвиток особистості та колективізму, тобто комфортне самопочуття кожної дитини в класі. Рівні можливості для розвитку та самопізнання, створення позитивного психологічного клімату.
Завдання виховної роботи:
• створити систему педагогічної взаємодії на основі гуманістичних проявів у партнерських стосунках класного керівника та класного колективу;
• сформувати особистісно-орієнтовану комунікативну позицію у сферах спілкування: класний керівник - учень, класний керівник - клас, класний керівник - батьки;
• реалізувати змістові лінії виховання в контексті Національної програми «Основні орієнтири виховання»;
• сприяти формуванню суспільно значущих цінностей у гімназистів та орієнтування їх на суспільно адекватну поведінку, реалізації індивідуальних творчих задатків та здібностей тощо.
Сенс моєї діяльності, як класного керівника – подарувати дитині цей чудовий світ, здивувати прекрасним, допомогти їй зрозуміти, що життя – це великий благословенний дар і кожна людина здатна в ньому знайти своє місце, стаючи справжнім громадянином, навчитися вірити в свої сили й жити в гармонії з собою.


Комментариев нет:
Отправить комментарий