Шановні учні та батьки, колеги, гості! Вітаю Вас у моєму блозі!

Панорама уроків

УРОК - ЦЕ ТВОРЧЕ ПОЛЕ ВЧИТЕЛЯ  ТА УЧНЯ 

Урок - це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду і ерудиції.
В.Сухомлинський
    Урок у всьому його різноманітті і у всіх різновидах – незвичайно складне педагогічне явище.  Кожного разу, готуючись до уроку, я вирішую різні проблеми: чому навчити учнів і як це зробити, як сформувати їхній духовний світ. Пріоритет в організації освітнього процесу надається особистості учня, його вмінню самостійно здобувати знання.
  Тому моє завдання полягає в тому, щоб заохочувати до активної пізнавальної діяльності учня, створювати умови для виявлення зацікавленості, стимулювати до висловлювань без побоювань помилитися, формувати прагнення учнів знаходити свій спосіб роботи, вчитися аналізувати та виявляти учнівську ініціативу, самостійність у самовираженні. Успішність навчально-виховного процесу, висока якість уроку досягається саме завдяки використанню нестандартних технологій.
МОЇ  УРОКИ
2015 - 2016 н. р. 3 кл

Українська мова. Слова, що звучать однаково, але мають різні значення
  
Українська мова. Пряме й переносне значення слів
                                                     Я у світі. Вияви характеру


2014 - 2015 н. р. 2 клас
Літературне читання  Звуконаслідування. А. Камінчук «Береза розвивається», «Ремез»


Українська мова  Основні ознаки речення

Літературне читання. Гумористичний вірш. І.Січовик "Віддячила", "Хитра Киця" 
Русскийязык Сочетания же, ше, це
Перевірні роботи
Мовна тема «Дієслово. Прийменник».
2013 - 2014 н. р. 1 клас
Математика. Склад числа 7
 
Природознавство. Риби

Комментариев нет:

Отправить комментарий